czwartek, 26 stycznia 2017

Wracam.

Hejo, kochani!
Tak, wiem, długo mnie tutaj nie było. Początkowo nie miałam czasu na pisanie, później najzwyczajniej w świecie mi się nie chciało, a pisanie na siłę przecież nie ma sensu. Również zaniedbałam Wasze blogi. W pewnym momencie całkowicie straciłam chęci do udzielania się w blogosferze. W sumie to nie wiem dlaczego, skoro bardzo to lubiłam. Może to przez to, że po szkole zwykle nic mi się nie chce i mam ochotę położyć się spać i obudzić się dopiero kolejnego dnia (pewnie pomyślcie, że przesadzam).
Ostatnio dużo myślałam nad swoimi blogami. Wypadałoby dokończyć historie, skoro już je zaczęłam. Także w ferie (w połowie lutego) zabiorę się za pisanie. Jest tylko jedna rzecz. Już dawno przestałam nadrabiać zaległości na Waszych blogach. Szczerze powiedziawszy to nie wiem, czy wrócę do ich czytania... Także jeśli opuścicie (o ile już tego nie zrobiliście) mojego bloga, zrozumiem. Nie wymagam, byście na nim zostali. Niech zrobią to osoby, które chcą.
Rozdziały będą pojawiały się nieregularnie (wątpię, że uda mi się je wstawiać systematycznie). Myślę, że w drugiej połowie lutego (jakoś tak) już coś powinno się pojawić.
Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz przepraszam za tak długą nieobecność xoxo
Maggie

2 komentarze:

  1. Wszystko co chciałam Ci przekazać, już napisałam na Twoim drugim blogu, więc pozostało mi tylko życzyć Ci powodzenia :) Czekam z niecierpliwością na rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń